Tuesday, October 12, 2021

Health Benefits Of Oats - ওটছৰ লাভালাভ সমূহ

ওটচ (এভেনা চেটিভা) হৈছে সাধাৰণতে ওটমিল বা ঘূৰা ওটছৰ ৰূপত খোৱা এক খাদ্যশস্য। কিছুমান গৱেষণা অনুসৰি, তেওঁলোকৰ বিভিন্ন সাম্ভাব্য স্বাস্থ্য লাভালাভ থাকিব পাৰে।


এইবোৰ মুখ্যতঃ পাৰিজ হিচাপে, ৰাতিপুৱাৰ আহাৰৰ খাদ্যশস্যৰ উপাদান হিচাপে, আৰু বেক কৰা সামগ্ৰীত (অটকেক, ওট কুকিজ, আৰু অট ব্ৰেড) খোৱা হয়। যোৱা কেইটামান দশকত, ওটচ এক অতি জনপ্ৰিয় "স্বাস্থ্যখাদ্য" হৈ পৰিছে।

ওটচত আহাৰৰ আঁহ থাকে (আন বহুতো শস্যতকৈ অধিক থাকে) আৰু ইয়াত বিভিন্ন স্বাস্থ্যকৰ কলেষ্টেৰল হ্ৰাসকাৰী গুণাগুণ থাকে।

এই এমএনটি জ্ঞান কেন্দ্ৰ ৰ সুবিধাটো জনপ্ৰিয় খাদ্যৰ স্বাস্থ্যৰ লাভালাভৰ ওপৰত প্ৰবন্ধৰ এক সংগ্ৰহৰ অংশ। আমি ওটছৰ যিকোনো স্বাস্থ্য লাভালাভ সামৰি লম আৰু এই দাবীবোৰৰ আঁৰৰ গৱেষণাটো ব্যাখ্যা কৰিম।

লাভালাভসমূহ

ওটছৰ সাম্ভাব্য স্বাস্থ্য লাভালাভবোৰৰ ভিতৰত আছে: কৰোনেৰী ধমনী ৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰা, কলেষ্টেৰলৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰা, আৰু কলোৰেক্টল কৰ্কটৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰা।


1) ওটচ আৰু কৰোনেৰী ধমনী ৰোগ

২০০৮ চনত আমেৰিকান জাৰ্নেল অফ লাইফষ্টাইল মেডিচিনত প্ৰকাশিত এখন কাকতত এক দশকতকৈও অধিক সময়ধৰি কেইবাটাও অধ্যয়নৰ মূল্যাঙ্কন কৰা হৈছিল।

তেওঁলোকে দেখিলে যে দ্ৰৱণীয় আঁহৰ সম্পূৰ্ণ উৎস (ওটচ, ওট ব্ৰাণ, আৰু ওট ময়দা) সমৃদ্ধ খাদ্য খোৱাটোৱে কৰোনেৰী হৃদৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

তেওঁলোকে এই সিদ্ধান্তত উপনীত হৈছিল:

"ওটচ আৰু অট-আধাৰিত সামগ্ৰী ৰ ব্যৱহাৰে উচ্চ ঘনত্বৰ লাইপোপ্ৰ'টিন কলেষ্টেৰল বা ট্ৰাইগ্লিচাৰাইডঘনত্বৰ ওপৰত বিৰূপ প্ৰভাৱ নপৰাকৈ মুঠ কলেষ্টেৰল আৰু নিম্ন-ঘনত্বৰ লাইপোপ্ৰ'টিন কলেষ্টেৰলৰ ঘনত্ব যথেষ্ট হ্ৰাস কৰে।"

2) কলোৰেক্টল কৰ্কট ৰোগ

ব্ৰিটেইন আৰু নেডাৰলেণ্ডৰ গৱেষকসকলে প্ৰকাশিত প্ৰমাণ একত্ৰিত কৰিছিল যিয়ে প্ৰায় 2 নিযুত লোকক সামৰি লৈছিল যাতে এক উচ্চ-আঁহযুক্ত আহাৰ (মুখ্যতঃ সম্পূৰ্ণ শস্য আৰু ওটছৰ দৰে খাদ্যশস্যৰ পৰা) কলোৰেক্টল কৰ্কটৰোগৰ বিশ্বস্ত উৎসৰ কম বিপদাশংকাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত হয় নে নাই মূল্যাঙ্কন কৰিব পাৰি। তেওঁলোকৰ ফলাফলবিএমজেত প্ৰকাশিত হৈছিল।

অধ্যয়নটোত দেখা গৈছে যে কাৰোবাৰ আহাৰত প্ৰতিদিনে প্ৰতিঅতিৰিক্ত 10 গ্ৰাম আঁহৰ বাবে তেওঁলোকৰ কলোৰেক্টল কৰ্কট হোৱাৰ আশংকা 10 শতাংশ হ্ৰাস হয়। লেখকসকলে এই সিদ্ধান্তত উপনীত হৈছিল, "আহাৰৰ আঁহ, বিশেষকৈ খাদ্যশস্যৰ আঁহ আৰু সম্পূৰ্ণ শস্যৰ উচ্চ গ্ৰহণ, কলোৰেক্টল কৰ্কটৰোগৰ বিপদাশংকা হ্ৰাস হোৱাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত আছিল।"

3) ৰক্তচাপ

আমেৰিকান জাৰ্নেল অফ ক্লিনিকেল নিউট্ৰিছনত প্ৰকাশিত এটা প্ৰবন্ধত এই সিদ্ধান্ত তউপনীত হৈছে যে প্ৰচুৰ পৰিমাণৰ সম্পূৰ্ণ শস্য (যেনে ওটচ বা হোলমিল ব্ৰেড) সহ আহাৰ ৰক্তচাপ হ্ৰাস কৰাত উচ্চ ৰক্তচাপ-প্ৰতিৰোধী ঔষধ গ্ৰহণ কৰাৰ দৰেই কাৰ্যকৰী।

তেওঁলোকে দেখিলে যে প্ৰতিদিনে তিনিটা অংশই "মধ্যবয়স্ক লোকসকলৰ ক্ষেত্ৰত মুখ্যতঃ ৰক্তচাপ হ্ৰাস কৰা প্ৰণালীৰ জৰিয়তে হৃদধমনীয় ৰোগৰ বিপদাশংকা যথেষ্ট হ্ৰাস কৰিব পাৰে।"

4) হজম আৰু মেদবহুলতা

ব্ৰিটিছ জাৰ্নেল অফ নিউট্ৰিছনৰ অক্টোবৰ 2014 পৰিপূৰক সংখ্যাত প্ৰকাশিত বৈজ্ঞানিক সমীক্ষাৰ এক বিস্তৃত সংগ্ৰহ অনুসৰি, ওটছে তৃপ্তি (পূৰ্ণতাৰ অনুভূতি), আহাৰৰ মানদণ্ড, আৰু পাচন, কাৰ্ডিওভাস্কুলাৰ, আৰু সাধাৰণ বিপাকীয় স্বাস্থ্য উন্নত কৰাত গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰিব পাৰে।

গেষ্ট্ৰোইনটেস্টাইনেল ট্ৰেক্টত সেইবোৰৰ উপকাৰী প্ৰভাৱৰ বাবে সম্পূৰ্ণ শস্যপ্ৰায়ে পৰামৰ্শ দিয়া হয়। গৱেষকসকলে উন্নত ৰোগ প্ৰতিৰোধ স্বাস্থ্যৰ পৰা মেদবহুলতা আৰু দীৰ্ঘম্যাদী ৰোগৰ আশংকা হ্ৰাস কৰালৈকে সাম্ভাব্য স্বাস্থ্য প্ৰভাৱৰ পৰামৰ্শ দিয়ে।

পৰিপূৰক অনুসৰি, এপিডেমিঅ'লজিকেল প্ৰমাণে দেখুৱায় যে সম্পূৰ্ণ শস্যৰ খাদ্যনিয়মীয়াকৈ খোৱাটো নিম্ন শৰীৰৰ ভৰ সূচকৰ (বিএমআই) সৈতে সম্পৰ্কিত হ'ব পাৰে। গৱেষকসকলে কৈছে যে ওটচ খোৱাটোৱে ভোক হ্ৰাস কৰাত আৰু পূৰ্ণতাৰ অনুভূতি বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে।

লগতে, ওটচ আৰু সেইবোৰৰ আঁহৰ পৰিমাণে গেষ্ট্ৰোইনটেস্টাইনেল ট্ৰেক্ট টো সুচাৰুৰূপে চলাই ৰখাত সহায় কৰে; এইবোৰে কোষ্ঠকাঠিন্য হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

5) ওটছত এণ্টিঅক্সিডেণ্ট

ওটচত বিভিন্ন অণু থাকে যি এণ্টিঅক্সিডেণ্ট হিচাপে কাম কৰে; ইয়াত অন্তৰ্ভুক্ত থাকে এভেনান্থ্ৰামাইড, যিবোৰ হৈছে পলিফেনল। নাইট্ৰিক অক্সাইড উৎপাদন বৃদ্ধি কৰি ৰক্তচাপ কম বিশ্বস্ত উৎস ৰখাত এভেনান্থ্ৰামাইডে এক ভূমিকা পালন কৰিব পাৰে। ছালত স্থানীয়ভাৱে প্ৰয়োগ কৰিলে তেওঁলোকৰ প্ৰদাহ-প্ৰতিৰোধী আৰু খজুৱতি-প্ৰতিৰোধী বিশ্বস্ত উৎসগুণো থাকিব পাৰে।

পুষ্টি

আহাৰৰ আঁহ - ওটচ বিটা-গ্লুকেন নামৰ এক নিৰ্দিষ্ট প্ৰকাৰৰ আঁহত সমৃদ্ধ। এই বিশেষ প্ৰকাৰৰ আঁহে বেয়া কলেষ্টেৰলৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰে বুলি জনা যায়। এক কাপ (81 গ্ৰাম) শুকান ওটছত 7.5 গ্ৰাম ফাইবাৰট্ৰাষ্টেড উৎস থাকে, আঁহ ৰখাৰ পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে মহিলাৰ বাবে 25 গ্ৰাম আৰু পুৰুষৰ বাবে 38 গ্ৰাম।

খনিজ - ওটচ বিভিন্ন গুৰুত্বপূৰ্ণ খনিজ, ভিটামিন আৰু এণ্টিঅক্সিডেণ্টত সমৃদ্ধ। মাত্ৰ 100 গ্ৰাম ওটচত থাকে:

    দৈনিক অনুমোদিত থায়ামাইন গ্ৰহণৰ 51 শতাংশ
    8 শতাংশ ৰাইবোফ্লেভিন
    ৫ শতাংশ নিয়াচিন
    6 শতাংশ ভিটামিন বি6
    14 শতাংশ ফলেট
    13 শতাংশ পেণ্টোথেনিক এচিড
    26 শতাংশ ইস্ত্ৰী
    44 শতাংশ মেগনেছিয়াম
    52 শতাংশ ফছফৰাছ
    12 শতাংশ পটাছিয়াম
    26 শতাংশ জিংক
    ৩১ শতাংশ তাম
    ২৪৬ শতাংশ মেঙ্গানিজ

কেলৰি – এক কাপ শুকান ওটচ (80 গ্ৰাম)ত প্ৰায় 297 কেলৰি থাকে।

বিপদাশংকা

যদিও ওটছত গ্লুটেন নাথাকে, বিৰল ক্ষেত্ৰত, সেইবোৰ ঘেঁহু বা বাৰ্লিৰ দৰে একে পথাৰত খেতি কৰা হয়, আৰু এই শস্যবোৰে কেতিয়াবা গ্লুটেনৰ দ্বাৰা ওটছ দূষিত কৰিব পাৰে। সেয়েহে, যিসকলৰ গ্লুটেন অসহিষ্ণুতা বা চিলিয়াক ৰোগ আছে তেওঁলোকে ওটচ খোৱাৰ সময়ত সাৱধানতা অৱলম্বন কৰিব লাগিব পাৰে।




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Translate