Wednesday, October 20, 2021

Effective Tips to Lose Belly Fat - পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উপায়

পেটৰ অতিৰিক্ত চৰ্বিয়ে আপোনাৰ স্বাস্থ্যৰ ওপৰত নেতিবাচক প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে।


পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাটো এটা সমস্যা যিয়ে বহুতক আমনি কৰে। পেটৰ চৰ্বি হৈছে আপোনাৰ কঁকালৰ চাৰিওফালে সঞ্চিত চৰ্বি। পেটৰ অতিৰিক্ত চৰ্বিয়ে আপোনাৰ স্বাস্থ্যৰ ওপৰত নেতিবাচক প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে। ইয়াৰ ফলত কিছুমান গুৰুতৰ ৰোগ হ'ব পাৰে যেনে উচ্চ ৰক্ত শৰ্কৰা, উচ্চ কলেষ্টেৰল, উচ্চ ৰক্তচাপ আৰু কেইবাটাও হৃদৰোগ।

সেয়েহে, পেটৰ চৰ্বি গলোৱাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰিবলৈ, আপুনি গ্ৰহণ কৰা কেলৰি সীমিত কৰিব লাগিব বা কেৱল আপুনি প্ৰতিদিনে দহন কৰিব পৰা কেলৰিৰ পৰিমাণ গ্ৰহণ কৰিব লাগিব। ইয়াৰ বাবে, আপুনি অধিক কেলৰি দহন কৰিবলৈ কেলৰি গ্ৰহণ আৰু নিয়মীয়া ব্যায়ামৰ ওপৰত নিৰন্তৰ নিৰীক্ষণ ৰাখিব লাগিব। লগতে, পেটৰ চৰ্বি দ্ৰুতগতিত গলিবলৈ এক স্বাস্থ্যকৰ আৰু সন্তুলিত আহাৰ কাৰ্যকৰী হ'ব পাৰে।

পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাটো এটা সমস্যা যি বহুতক আমনি কৰে


পেটৰ চৰ্বি গলাবলৈ সৰল কিন্তু কাৰ্যকৰী ব্যায়াম:
1. ক্ৰাঞ্চ:






পেটৰ চৰ্বি দহন কৰাৰ আটাইতকৈ কাৰ্যকৰী ব্যায়াম হৈছে ক্ৰাঞ্চ। যেতিয়া আমি চৰ্বি দহন ব্যায়ামৰ কথা কওঁ তেতিয়া ক্ৰাঞ্চে শীৰ্ষ স্থান লাভ কৰে। আপুনি আপোনাৰ আঁঠু বেঁকা কৰি আৰু ভৰি মাটিত ৰাখি সমতল হৈ শুই আৰম্ভ কৰিব পাৰে। আপোনাৰ হাত উঠাওক আৰু তাৰ পিছত সেইবোৰ মুৰৰ পিছফালে ৰাখক। আপুনি সেইবোৰ বুকুত পাৰ কৰি ৰাখিব পাৰে। আপোনাৰ উশাহ-নিশাহৰ প্ৰকাৰৰ ওপৰত নিৰীক্ষণ ৰাখিব। এই ব্যায়ামে পেটৰ চৰ্বি গলি যোৱাৰ সময়ত এবচ গঢ়াত সহায় কৰিব।

2. খোজ কঢ়া:

এটা অতি সৰল কাৰ্ডিঅ' ব্যায়াম যি আপোনাক পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত আৰু ফিট থকাত সহায় কৰে। সন্তুলিত আহাৰৰ সৈতে খোজ কাঢ়িলে আপুনি অতিৰিক্ত কিলো কমাবলৈ চেষ্টা কৰি আছে নেকি আচৰিত হ'ব পাৰে। সতেজ বতাহত ত্ৰিশ মিনিটৰ বাবে দ্ৰুত খোজ কাঢ়িলে পেটৰ চাৰিওফালে চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও, ই আপোনাৰ বিপাক আৰু হৃদস্পন্দনৰ হাৰৰ ওপৰত ইতিবাচক প্ৰভাৱ পেলায়। আনকি চৰ্বি দহনৰ বাবে দৌৰাও উপকাৰী। আৰু, এই ব্যায়ামৰ বাবে আপোনাক কোনো সঁজুলিৰ প্ৰয়োজন নাই। ই শৰীৰৰ আন ঠাইৰ পৰা চৰ্বি কমাবলৈও সহায় কৰে।


এক অতি সৰল কাৰ্ডিঅ' ব্যায়াম যি আপোনাক পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত আৰু ফিট থকাত সহায় কৰে

3. জুম্বা:


ব্যায়াম এক শাস্তি নহয় আৰু সেয়েহে, কিছুমান আমোদজনক ব্যায়ামে আপোনাৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে আশ্চৰ্যকৰ কাম কৰিব পাৰে। জুম্বা ৱৰ্কআউট হৈছে উচ্চ-তীব্ৰতাৰ ব্যায়াম। ই কাৰ্ডিওভাস্কুলাৰ ফিটনেছ উন্নত কৰাত সহায় কৰে, কলেষ্টেৰল হ্ৰাস কৰে আৰু ৰক্ত শৰ্কৰাৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰে আৰু পেটৰ চৰ্বি দ্ৰুততাৰে গলে। 2012 এচিই অধ্যয়নটোৱে 18 ৰ পৰা 22 বছৰ বয়সৰ 19 গৰাকী স্বাস্থ্যৱান মহিলাক অনুসৰণ কৰিছিল যিহেতু তেওঁলোকে হৃদযন্ত্ৰৰ মনিটৰ পিন্ধি জুম্বা শ্ৰেণীত অংশগ্ৰহণ কৰিছিল। গড় হিচাপত, মহিলাসকলে প্ৰতি মিনিটত 9.5 কেলৰি দহন কৰে যি উন্নত পাইলেটশ্ৰেণী, পাৱাৰ যোগ, ষ্টেপ এৰোবিক্স আৰু কাৰ্ডিঅ কিকবক্সিংৰ পূৰ্বৱৰ্তী পৰীক্ষাত দহন কৰা কেলৰি-প্ৰতি মিনিটতকৈ অধিক। গতিকে, কিছু সংগীত ৰাখক আৰু এতিয়াই কিছু জুম্বা ৱৰ্কআউটৰ সৈতে আৰম্ভ কৰক!

4. Vertical leg exercises

ভৰি ৰখাটো আপোনাৰ এবচ আৰু তীৰ্যকবোৰৰ বাবে ভাল। ই শক্তিশালী এবছ গঢ়াত, স্থিৰতা আৰু শক্তি বৃদ্ধি কৰাত, পেটৰ চৰ্বি গলোৱাত আৰু আপোনাৰ শৰীৰ টোন কৰাত সহায় কৰে। ভৰি ওপৰলৈ উঠালে ৰেক্টাছ এবডোমিনিছ পেশী সম্পূৰ্ণৰূপে পৃথক হয় যি আপোনাৰ পেট টোন কৰাত সহায় কৰে। আপোনাৰ হাতৰ তলুৱা আপোনাৰ কঁকালৰ তলত ৰাখি আপোনাৰ পিঠিত শুই থাকক। তাৰ পিছত লাহে লাহে আপোনাৰ ভৰি90 ডিগ্ৰী কোণলৈ তুলি লওক। আপোনাৰ আঁঠু পোন কৰি ৰাখিব আৰু ভৰিদুখন চালখন দেখুৱাই ৰাখিব। এক মুহূৰ্তৰ বাবে বিৰাম দিয়ক, আৰু তাৰ পিছত উশাহ লোৱাৰ সময়ত আপোনাৰ ভৰি দুখন তললৈ নমাই দিয়ক। সোনকালে আৰু এই অতি-কাৰ্যকৰী ব্যায়ামটো চেষ্টা কৰক!




5. চাইকেল চলোৱা:


চাইকেল চলোৱা টো পেটৰ চৰ্বি দহন কৰাৰ এক কাৰ্যকৰী উপায়। চাইকেল চলোৱাটোৱে আপোনাৰ হৃদস্পন্দনবৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে আৰু লগতে যথেষ্ট সংখ্যক কেলৰি দহন কৰাৰ ক্ষমতা ও আছে। চাইকেল চলোৱাটোৱে আপোনাক আপোনাৰ উৰু আৰু কঁকালত ওজন হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰে। গতিকে আপোনাৰ বাইকৰ সৈতে ওচৰৰ ঠাইলৈ যাত্ৰা আৰম্ভ কৰক। নিয়মীয়া হওক আৰু এই ব্যায়ামটো পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত সঁচাকৈয়ে কাৰ্যকৰী হ'ব পাৰে।

6. এৰোবিক্স:


যদি আপুনি জিমলৈ নোযোৱাকৈ পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰিব বিচাৰে, আপুনি কিছুমান উচ্চ-তীব্ৰতাৰ এৰোবিক ৱৰ্কআউট কৰিব পাৰে। এই ব্যায়ামবোৰ কাৰ্যকৰী, সৰল, আমোদজনক আৰু সৰ্বাধিক পৰিমাণৰ কেলৰি দহন কৰাৰ বাবে উৎকৃষ্ট।

Disclaimer: পৰামৰ্শ সহ এই সমলটোৱে কেৱল জেনেৰিক তথ্য প্ৰদান কৰে। এইটো কোনো প্ৰকাৰে যোগ্য চিকিৎসা মতামতৰ বিকল্প নহয়। অধিক তথ্যৰ বাবে সদায়ে বিশেষজ্ঞ বা আপোনাৰ নিজৰ চিকিৎসকৰ পৰামৰ্শ ল'ব। AsomiyaGfx.in এই তথ্যৰ দায়িত্ব স্বীকাৰ নকৰে।

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Translate