Monday, October 11, 2021

শীত কালত আপোনাক গৰম কৰি ৰাখিবলৈ কেইবিধমান আশ্চৰ্যকৰ ব্যঞ্জন! - Best Foods For Winter Season

ভাৰতে ইয়াৰ বিবিধ সংস্কৃতি আৰু ৰন্ধনপ্ৰণালীৰ বিষয়ে গৌৰৱ কৰে আৰু ভাৰতত শীতকালীন খাদ্য বেলেগ নহয়। শীতকাল আহি থকা আৰু ভোক বৃদ্ধি হোৱাৰ সৈতে, এইটো প্ৰস্তুত কৰাৰ আৰু নিজকে সুস্বাদু গৰম সুস্বাদু খাদ্যত লিপ্ত কৰাৰ সময়, বিশেষকৈ ঠাণ্ডা ঋতুৰ বাবে সংৰক্ষিত। কেলৰিৰ চিন্তা খান্দি দিয়ক, ভাৰতত শীতকালৰ বাবে নতুনকৈ প্ৰস্তুত কৰা খাদ্যৰ প্লেটবোৰ তৈয়াৰ কৰক!


ভাৰতত শীতকালৰ খাদ্যৰ এখন তালিকা ইয়াত দিয়া হৈছে যাক আপুনি খাব পাৰে:
1. গাজাৰ ৰ হালৱা


বিখ্যাত গাজাৰ কা হালৱা হৈছে প্ৰতিটো ঘৰত শীতকালত মিঠাই। কেৱল ঘিউত নিমজ্জিত পাইপিং গৰম-হালৱা দেখাটোৱে আপোনাক লেলাৱতি তৈয়াৰ কৰে। ওপৰত যোগ কৰা শুকান ফলবোৰ কেৱল অপ্ৰতিৰোধ্য। এই ঋতুত সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ গাজৰৰ উৎপাদিত সামগ্ৰী উপলব্ধ হোৱাৰ বাবে গাজাৰ কা হালৱা হৈছে শীতকালীন প্ৰস্তুতি, আৰু গোটেই বছৰটো নিশ্চিতভাৱে অপেক্ষা কৰাৰ যোগ্য!

2. Sarson ka Saag

আন এক শীতকালীন-বিশেষ, লাই শাক হৈছে সেউজীয়া পাত, মাক্কে ৰুটিৰ সৈতে সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ পৰিৱেশন কৰা হৈছে এক বহু প্ৰতীক্ষিত সুস্বাদু পাঞ্জাৱী সুস্বাদু খাদ্য। ভাৰতত এই পৰম্পৰাগত শীতকালীন ব্যঞ্জনটো ওপৰত বগা মাখনৰ এটা ডলপ অবিহনে অসম্পূৰ্ণ। লাই শাক টো কেৱল এটা সোৱাদযুক্ত পেকেজ নহয় কিন্তু পুষ্টিৰ এটা সম্পূৰ্ণ সুত।

3. Gond ka Ladoo

গণ্ড কা লাড়ু গছৰ বাকলিৰ পৰা আহৰণ কৰা খোৱা গামৰ পৰা তৈয়াৰ কৰা হয়। এইটো এনেকুৱা এটা মিঠাই যাক আপুনি গোটেই বছৰটো খাব পাৰে কিন্তু শীতৰ ঠাণ্ডাক পৰাস্ত কৰিবলৈ ইয়াৰ বিশেষ পুষ্টিশক্তি ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। লাড়ুৱে আপোনাক গৰম কৰি ৰাখিব পাৰে কিয়নো ইয়াক অতি গৰম বুলি কোৱা হয়, এনেদৰে আপোনাৰ ভিতৰভাগ গৰম হয়। প্ৰস্তুত হোৱাৰ পিছত, ইয়াক যথেষ্ট দীঘলীয়া সময়ৰ বাবে ৰাখিব পাৰি, কেতিয়াবা আনকি মাহৰ বাবেও।

4. Beetroot Thoran

আপোনাৰ চাউলৰ আহাৰৰ বাবে এক নিখুঁত সংগত, বীটৰুট থোৰা হৈছে এক দক্ষিণ ভাৰতীয় শীতকালীন বিশেষত্ব যি সম্পূৰ্ণ পুষ্টি আৰু সোৱাদৰে ভৰা। থোৰান জলকীয়া আৰু হালধিৰে ৰন্ধা হয়, আৰু ব্যঞ্জনটো সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ মচলাৰ সৈতে বীটৰুটটো লৰাই ভজা হয়। ইয়াক শীতকালীন ব্যঞ্জন বুলি কোৱা হয় কিয়নো ইয়াত মিঠা আৰু মচলাযুক্ত এক নিখুঁত মিশ্ৰণ আছে, যি হৈছে ঠাণ্ডাৰ প্ৰতিকাৰ!

5. Lapsi

লাপচি হৈছে বিশেষকৈ গুজৰাট আৰু ৰাজস্থানৰ কিছু অংশত খোৱা এটা ৰাতিপুৱাৰ আহাৰৰ মিঠাই। দেশৰ বিভিন্ন প্ৰান্তত লাপচিৰ কিছুমান প্ৰকাৰ উপলব্ধ আছে। এক উদাৰ পৰিমাণৰ ঘিউ, শুকান ফল, ভঙা ঘেঁহু, আৰু কিচমিচ বোৰ ব্যঞ্জনটোত ৰখা হয়। গোটেই দিনটো গৰম ৰখাটো এটা ভাল ৰাতিপুৱাৰ আহাৰৰ সুস্বাদু খাদ্য।

6. Til Pitha

তিল পিঠা হৈছে এক অসমৰ পৰম্পৰাগত মিঠা ব্যঞ্জন। এইটো পিঠাগুড়ি ত তিল আৰু গুড়েৰে ভৰ্তি এক প্ৰকাৰৰ পেনকেক। যিহেতু শীতকালত সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ গুড় পোৱা যায়, তিল পিঠা সৰ্বশ্ৰেষ্ঠভাৱে প্ৰস্তুত কৰা হয় আৰু ভাৰততো শীতকালীন খাদ্য হিচাপে পৰিৱেশন কৰা হয়। এইটো কোমল আৰু মচমচীয়া সংমিশ্ৰণ আৰু দিনটোৰ যিকোনো সময়তে উপভোগ কৰা হয়।

7. Carrot Poriyal

গাজৰ পোৰিয়াল হৈছে বীন পোৰিয়াল ব্যঞ্জনৰ বাবে দক্ষিণ ভাৰতীয় ঘূৰ্ণন। অত্যাধিক সুস্বাদু, সতেজ গাজৰ নিৰ্মাণত যায়। গাজৰবোৰ অলপ জলকীয়া পেষ্ট, জিৰা গুটি, আৰু সতেজকৈ কটা নাৰিকলৰ সৈতে মিহলি কৰা সম্পূৰ্ণ মচলাৰ সৈতে লৰাই ভজা হয়। গাজৰৰ পৰা মিঠাই আৰু জলকীয়াৰ পৰা মচলাই ইয়াক এক নিখুঁত ভাৰসাম্য প্ৰদান কৰে আৰু যিকোনো ভাৰতীয় আহাৰৰ সৈতে এটা ভাল কাষৰ ব্যঞ্জন তৈয়াৰ কৰে।

8. Chikki

বাদাম আৰু গুড়ৰ ভাৰতীয় পুষ্টিকৰ দণ্ড হৈছে এক নিখুঁত মুচমুচে মিঠাই। আপুনি এই স্বাস্থ্যকৰ মিঠা বিকল্পৰ বাবে আপোনাৰ চকলেট খান্দিব পাৰে। ই জলপান, এটা ভাল মিঠাই বা আপুনি আপোনাৰ আমনি কমাওঁতে কেৱল কিবা খাবলৈ কাম কৰে। দিনত এটা চিক্কিয়ে শীতৰ ঠাণ্ডা আঁতৰাই ৰখাটো নিশ্চিত!

9. Raab

আন এক শীতকালীন পানীয়, ৰাব হৈছে সঠিক পৰিমাণৰ বাজৰা ময়দা আৰু মিঠাৰ সৈতে সন্তুলিত জলকীয়া পানীয়। ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰিবলৈ ৰাব মহান। আপুনি নিশ্চিতভাৱে প্ৰথম চুমুকটোত ঠাণ্ডা-আঘাত প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে! অৱশ্যে, এই পৰম্পৰাগত গুজৰাটি আৰু ৰাজস্থানপানীয়টো কেৱল এটা চুমুকত তলত ৰাখিব নোৱাৰি।

10. Panjiri

পাঞ্জিৰী হৈছে ঘিউ, চেনী আৰু যথেষ্ট পৰিমাণৰ কাঠবাদামৰ এক সুস্বাদু ঘেঁহুৰ মিশ্ৰণ। আপুনি যিপৰিমাণ ৰখা হৈছে সেয়া অনুভৱ নকৰাকৈ আপুনি ইয়াক খাই থাকিব পাৰে। ঘিউ আৰু বাদামৰ মঙ্গলই আপোনাক শীতকালত সুস্থ আৰু উজ্জ্বল কৰি ৰাখিব, গতিকে কেৱল এটা পৰিৱেশনত কিয় ৰ'ব?

11. Methi Pakora

শীতকালত সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ মেথি উৎপাদন উপলব্ধ হোৱাৰ সৈতে, গৰম কাপ চাহৰ সৈতে পকোৰা খোৱাৰ সুযোগ গ্ৰহণ কৰাটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ। মেথি পকোৰাবোৰ অপ্ৰতিৰোধ্য, আৰু সেইবোৰ খোৱাৰ কোনো সীমা নাই। আপুনি পৰৱৰ্তী শীতকাললৈকে আপোনাৰ হৃদয়ৰ সন্তুষ্টিখাব লাগিব।

12. Oats 


কেৱল এক আৰামদায়ক ৰাতিপুৱাৰ আহাৰ হোৱাতকৈ, ওটছত শীতকালৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ পুষ্টি থাকে, যেনে জিংক যি ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰে, আৰু দ্ৰৱণীয় আঁহ যি স্বাস্থ্যকৰ হৃদযন্ত্ৰ, উন্নত হজম আৰু অন্ত্ৰৰ চলাচলৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ। শীতকালত পানী গ্ৰহণ হ্ৰাস হোৱাৰ ফলত কোষ্ঠকাঠিন্যহোৱাৰ সম্ভাৱনা অধিক হয়, সেয়েহে গৰম ওট-পাৰিজে ইয়াক সকাহ দিয়া বা প্ৰতিৰোধ কৰাত সহায় কৰিব!




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Translate