Friday, November 24, 2023

অংকুৰিত বা গজালি অহা বুট মগুৱে দূৰ কৰে এই ১৩ টা বেমাৰ। উপকাৰ জানি আচৰিত হব । Helth Benefits Of Sprouts


Sprouts ক অংকুৰিত শস্য বুলি জনা যায়। এইবোৰ হৈছে শস্য বা মাহজাতীয় শস্যৰ অংকুৰিত বীজ, যিবোৰ পুষ্টিকৰ খাদ্যত অন্তৰ্ভুক্ত। প্ৰাকৃতিক চিকিৎসা অৰ্থাৎ প্ৰাকৃতিক চিকিৎসাত অংকুৰিত শস্যক ঔষধ বুলি জনা যায়। বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে ৰাতিপুৱা অংকুৰ খালে শৰীৰত প্ৰটিনৰ অভাৱ নহয় আৰু ই প্ৰয়োজনীয় পুষ্টিকৰ উপাদান যোগান ধৰে। অংকুৰত প্ৰচুৰ পৰিমাণে পুষ্টিকৰ উপাদান থাকে। এইবোৰত বৃহৎ পৰিমাণৰ প্ৰটিন পোৱা যায়। ইয়াত আমি আপোনালোকক অংকুৰ সম্পৰ্কীয় সম্পূৰ্ণ তথ্য দিছো, কোনটো জানি আপুনি অংকুৰক আপোনাৰ খাদ্যত অন্তৰ্ভুক্ত কৰি নিজকে সুস্থ কৰি ৰাখিব পাৰে।

অংকুৰিত শস্য খোৱাৰ উপকাৰিতাৰ

অংকুৰিত শস্য আমাৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে অতি উপকাৰী। আমাক বহু ৰোগৰ পৰা ৰক্ষা কৰে। আপোনাৰ খাদ্যত অংকুৰিত শস্য অন্তৰ্ভুক্ত কৰাৰ অগণন উপকাৰিতাৰ বিষয়ে জানক –

মেদবহুলতাৰ বাবে অংকুৰিত শস্য

যদি আপুনি ওজন কমোৱাৰ চেষ্টা কৰিছে তেন্তে অংকুৰিত খাদ্য আপোনাৰ খাদ্যত অন্তৰ্ভুক্ত কৰক। ইয়াত প্ৰচুৰ পৰিমাণে আঁহ থাকে, খোৱাৰ পিছত যিটো আমাৰ পেট বহুদিনলৈকে ভৰি থাকে আৰু আমি অতিৰিক্ত কেলৰি খোৱাৰ পৰা বিৰত থাকোঁ। অংকুৰিত শস্যত কেলৰিৰ পৰিমাণ অতি কম, সেইবাবেই ই ওজন কমাবলৈ ফলপ্ৰসূ বুলি প্ৰমাণিত হয়।

ষ্টেমিনা বৃদ্ধি কৰিবলৈ

ষ্টেমিনা বৃদ্ধিৰ অৰ্থ হ’ল শৰীৰৰ দুৰ্বলতা দূৰ কৰা, শাৰীৰিক আৰু মানসিক দুয়োটা দিশতে নিজকে শক্তিশালী কৰা যাতে আপুনি যি কামেই নকৰক কিয়, ৰৈ নোযোৱাকৈ আৰু ভাগৰ নোলোৱাকৈ সম্পূৰ্ণ কৰিব পাৰে। অংকুৰিত খাদ্য শক্তিৰ ভঁৰাল। এই কাৰণেই ৰাতিপুৱাৰ ব্ৰেকফাষ্টৰ উপৰিও বহুতে নিয়মিতভাৱে খাদ্য তালিকাতো ইয়াক অন্তৰ্ভুক্ত কৰে, যাতে তেওঁলোকৰ ষ্টেমিনা অক্ষত থাকে।

ষ্টেমিনা বৃদ্ধি কৰিবলৈ

ষ্টেমিনা বৃদ্ধিৰ অৰ্থ হ’ল শৰীৰৰ দুৰ্বলতা দূৰ কৰা, শাৰীৰিক আৰু মানসিক দুয়োটা দিশতে নিজকে শক্তিশালী কৰা যাতে আপুনি যি কামেই নকৰক কিয়, ৰৈ নোযোৱাকৈ আৰু ভাগৰ নোলোৱাকৈ সম্পূৰ্ণ কৰিব পাৰে। অংকুৰিত খাদ্য শক্তিৰ ভঁৰাল। এই কাৰণেই ৰাতিপুৱাৰ ব্ৰেকফাষ্টৰ উপৰিও বহুতে নিয়মিতভাৱে খাদ্য তালিকাতো ইয়াক অন্তৰ্ভুক্ত কৰে, যাতে তেওঁলোকৰ ষ্টেমিনা অক্ষত থাকে।

চকুৰ বাবে

অংকুৰিত শস্য চকুৰ বাবে অতি উপকাৰী। ইয়াক গ্ৰহণ কৰিলে আমাৰ দৃষ্টিশক্তি অৰ্থাৎ আমাৰ দৃষ্টিশক্তি বৃদ্ধি পায়। চকুৰ লগত জড়িত ৰোগৰ বিৰুদ্ধে যুঁজ দিয়াত অংকুৰবোৰ অতি সহায়ক বুলি প্ৰমাণিত হয়।

পাচনতন্ত্ৰ উন্নত

অংকুৰিত শস্যই পাচন শক্তি বৃদ্ধি আৰু ইয়াক সুস্থ কৰি ৰখাত সহায় কৰে। অংকুৰণ প্ৰক্ৰিয়াৰ পিছত শস্যত পোৱা কাৰ্বহাইড্ৰেট আৰু প্ৰটিন আৰু অধিক হজম আৰু পুষ্টিকৰ হৈ পৰে। ইয়াৰ লগে লগে আপোনাৰ পাচনতন্ত্ৰও সুচাৰুৰূপে কাম কৰে।

ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰক

নিয়মিতভাৱে অংকুৰিত খাদ্য সেৱনে ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰে আৰু শৰীৰৰ পৰা ক্ষতিকাৰক উপাদানসমূহ আঁতৰোৱাত সহায় কৰে।

ডায়েবেটিছত অংকুৰিত খাদ্য

যদি আপোনাৰ ডায়েবেটিছ আছে তেন্তে অংকুৰিত খাদ্য গ্ৰহণ আৰম্ভ কৰক। কিছুমান গৱেষণাৰ পৰা দেখা গৈছে যে অংকুৰিত শস্যই মুঠ কাৰ্ব হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াত এমাইলেজ এনজাইম থাকে যিয়ে গ্লুক’জ ভাঙি হজম কৰাত সহায় কৰে। বিশেষজ্ঞসকলে কয় যে ডায়েবেটিছত অংকুৰিত মেথি খোৱাটো অধিক উপকাৰী। ইয়াৰ দ্বাৰা ৰোগ নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব পৰা যায়।

হৃদৰোগৰ বাবে ঔষধ

আপুনি হয়তো জানি আচৰিত হ’ব যে অংকুৰিত শস্য খোৱাটো হৃদযন্ত্ৰৰ বাবে অতি উপকাৰী বুলি প্ৰমাণিত হয়। যিসকল লোকে দৈনিক খাদ্যত অংকুৰিত শস্য অন্তৰ্ভুক্ত কৰে তেওঁলোকৰ হাৰ্ট এটেক হোৱাৰ সম্ভাৱনা আন মানুহৰ তুলনাত বহু কম। আচলতে অংকুৰিত শস্যত থকা পুষ্টিকৰ উপাদানে আপোনাৰ তেজত থকা উচ্চ কলেষ্টেৰলৰ মাত্ৰা হ্ৰাস কৰে, যাৰ ফলত হৃদযন্ত্ৰৰ লগত জড়িত ৰোগৰ সম্ভাৱনা হ্ৰাস পাব পাৰে।


কৰ্কট ৰোগত উপকাৰী অংকুৰিত শস্য

অংকুৰত থকা এন্টি অক্সিডেন্টে ফ্ৰী ৰেডিকেল ধ্বংস কৰে যাতে ছালৰ কোনো ক্ষতি নহয় আৰু ছালৰ কৰ্কট ৰোগৰ আশংকা দূৰ কৰিব পৰা যায়।

যৌন স্বাস্থ্যৰ বাবে অংকুৰণ

নিয়মিতভাৱে অংকুৰিত শস্য সেৱন কৰিলেও আপোনাৰ যৌন সমস্যা নিৰাময় কৰাত সহায় কৰে। আচলতে অংকুৰে আপোনাৰ যৌনাংগলৈ তেজৰ সোঁত বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে।

গৰ্ভৱতী মহিলাৰ বাবে অংকুৰিত শস্যৰ

গৰ্ভৱতী মহিলাক গৰ্ভাৱস্থাত অংকুৰিত শস্য খাদ্যত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হয়। কাৰণ নৱজাত শিশুৰ মানসিক আৰু শাৰীৰিক দুৰ্বলতা দূৰ কৰাত ই উপকাৰী। ইয়াৰ ব্যৱহাৰেও শিশুৰ বিকাশত সহায় কৰে।

ছাল আৰু চুলিৰ বাবে অংকুৰিত খাদ্য

অংকুৰিত খাদ্য বহুতো ভিটামিন আৰু খনিজ পদাৰ্থ থাকে, যিয়ে আমাৰ ছাল আৰু চুলি সুস্থ কৰি ৰখাত সহায় কৰে। অংকুৰে তেজ বিশুদ্ধকৰণৰ কাম কৰে, যাৰ ফলত আমাৰ ছালখন নিৰ্মল আৰু জিলিকি থকা দেখা যায়। ইয়াক সেৱন কৰিলে আপোনাৰ চুলিবোৰ ডাঠ হৈ পৰিব আৰু ইহঁতৰ পতনও কমি যাব।

*এই প্ৰতিবেদন কেৱল ইন্টাৰনেটত উপলব্ধ তথ্যৰ উপৰত ভিত্তি কৰি সাধাৰণ জ্ঞান প্ৰদানৰ বাবেহে দিয়া হৈছে, AsomiyGFX এ এই তথ্যৰ নিশ্চয়তা আৰু সত্যতা প্ৰদান নকৰে আৰু দায়িত্ব গ্ৰহণ নকৰে। লেখাবোৰ পঢ়ি ভাল পালে যদি শ্বেয়াৰ কৰিবলৈ নাপাহৰিব।

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive