Sunday, January 9, 2022

Omicron: কৰোনাৰ পৰা সোনকালে আৰোগ্য হৱৰ বাবে এই 5 টা বস্তু খাওক, আগতেও উৎকৃষ্ট ফলাফল পাইছে


এইটো কৰোনা মহামাৰীৰ অন্তিম বছৰ হ'ব পাৰে। বিশ্ব স্বাস্থ্য সংস্থাই ২০২২ চনত কৰোনাৰ সমাপ্তিৰ ভৱিষ্যতবাণী কৰিছে। অৱশ্যে, বিশ্বই এতিয়াও নতুন অমাইক্ৰন প্ৰকাৰৰ ভাবুকিৰ সন্মুখীন হৈছে। স্বাস্থ্য বিশেষজ্ঞসকলে কয় যে কৰোনা সংক্ৰমণৰ পৰা আৰোগ্য হোৱাৰ ক্ষেত্ৰত আহাৰ আটাইতকৈ গুৰুত্বপূৰ্ণ। দ্ৰুত আৰোগ্যৰ বাবে আমি কেনে ধৰণৰ আহাৰ গ্ৰহণ কৰা উচিত সেয়া আপোনাক কওঁ আহক।

বুত আৰু মাছ - চিকিৎসকে কৰোনাৰ পৰা আৰোগ্য হোৱাৰ সময়ত ৰঙালাওৰ গুটি, কাজুবাদাম, বুত আৰু মাছৰ দৰে বস্তু আহাৰত অন্তৰ্ভুক্ত কৰাৰ পৰামৰ্শ দিয়ে। সেইবোৰত থকা খনিজ জিংক পুনৰুদ্ধাৰত যথেষ্ট উপকাৰী বুলি কোৱা হয়। ই মাইক্ৰ'নিউট্ৰিয়েণ্ট এণ্টিঅক্সিডেণ্ট, এণ্টি-ভাইৰেল আৰু এণ্টি-ইনফ্লেমেটৰী গুণাগুণেৰে সমৃদ্ধ, যি ভাইৰাছটোৰ একাধিক আৰু গুৰুতৰ লক্ষণৰ ক্ষমতা প্ৰতিহত কৰে।

টেঙা ফল: শৰীৰত ৰোগৰ সৈতে যুঁজ দিয়া ৰোগ প্ৰতিৰোধ প্ৰণালীক স্বাস্থ্যৱান কৰি ৰখাত ভিটামিন চি আটাইতকৈ কাৰ্যকৰী বুলি গণ্য কৰা হয়। ইয়াক এস্কৰ্বিক এচিড বুলিও কোৱা হয়। পানীত দ্ৰৱণীয় ভিটামিন চি এণ্টিঅক্সিডেণ্টেৰে সমৃদ্ধ, যি আমাৰ ৰোগ প্ৰতিৰোধ কাৰ্য বৃদ্ধি কৰে। ভিটামিন চি-ৰ বাবে আপুনি নেমুজাতীয় ফল, গাঢ় সেউজীয়া শাক-পাচলি, মধুৰিআম, কিৱি, ব্ৰকলি, ষ্ট্ৰবেৰী আৰু অমিতা গ্ৰহণ কৰিব পাৰে।

কণী আৰু কাঠফুলা - মে 2021 চনত জাৰ্নেল অফ নেচাৰত প্ৰকাশিত এক প্ৰতিবেদন অনুসৰি, কৰোনা ৰোগীৰ দ্ৰুত আৰোগ্যৰ ক্ষেত্ৰত ভিটামিন ডি অতি উপযোগী বুলি গণ্য কৰা হয়। অধ্যয়নঅনুসৰি, কোভিড-19 প্ৰকাৰৰ পৰা আৰোগ্য হোৱাত ভিটামিন ডি সমৃদ্ধ খাদ্য সামগ্ৰী গুৰুত্বপূৰ্ণ হ'ব পাৰে। ইয়াৰ বাবে আপুনি আহাৰত কাঠফুলা, কণীৰ কুহুম, দৈ আৰু গাখীৰ আদি অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব পাৰে।

মাহজাতীয় শস্য আৰু মাছ - প্ৰ'টিনে ক্ষতিগ্ৰস্ত কোষবোৰ মেৰামতি কৰে আৰু পেশী শক্তিশালী কৰে আৰু ৰোগ প্ৰতিৰোধ প্ৰণালী বৃদ্ধি কৰে। কোভিড-19 সংক্ৰমণৰ ফলত ক্ষতিগ্ৰস্ত কোষবোৰৰ বাবে প্ৰ'টিন অতি উপকাৰী বুলি গণ্য কৰা হয়। বীজ, কাঠবাদাম, মাহজাতীয় শস্য, দুগ্ধজাত সামগ্ৰী, মুৰ্গী, কণী আৰু মাছক প্ৰ'টিনৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উৎস বুলি গণ্য কৰা হয়।

প্ৰাকৃতিক এণ্টিভাইৰেল খাদ্য - শীতকালত কাহ আৰু চৰ্দি উপশম কৰিবলৈ এণ্টি-ভাইৰেল গুণাগুণ ব্যৱহাৰ কৰা হয়। তুলসী, আদা, জালুক, দীঘল আৰু নহৰুৰ দৰে বস্তুবোৰ যথেষ্ট লাভজনক। কোভিড-19 পুনৰুদ্ধাৰ ৰ সময়ছোৱাত আপুনি এই বস্তুবোৰৰ পৰা নিজৰ বাবে ব্ৰু বনাব পাৰে।

পানীয় - ৰোগৰ সময়ত শক্তি আৰু শক্তিৰ বাবে শৰীৰক হাইড্ৰেটেড ৰখাটো আটাইতকৈ গুৰুত্বপূৰ্ণ। স্বাস্থ্যকৰ পানীয়ে কেৱল আপোনাৰ শৰীৰক খনিজ আৰু ভিটামিন প্ৰদান নকৰে কিন্তু শৰীৰৰ পৰা বিষাক্ত পদাৰ্থও উলিয়াই দিব। আপুনি নাৰিকল পানী, আমলখিৰ ৰস, কমলা ৰস বা পাচলিৰ ৰসও খাব পাৰে। এই সময়ত শৰীৰত পানীৰ অভাৱ একেবাৰে হ'বলৈ নিদিব।





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Translate